► CÉGINFORMÁCIÓ, CÉGADATOK, ELÉRHETŐSÉG
Üzemeltető:
Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 1201 Budapest, Helsinki út. 74.
Mintabolt, ügyfélszolgálat:
► MAGUNKRÓL
Az Energofish Kft. Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét a mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás. Tagja az EFTTA (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek és állandó kiállítója az általuk rendezett EFTTEX-nek.
Lukácsi Béla Magyarországi ragadozóhalas horgászat egyik meghatározó egyénisége, írásain videóin, sok pergető horgász nevelkedett fel. Az egyedi igények kielégítése érdekében jött létre az www.lbfishing.hu oldal. A Webshop hátterét az Energofish kft adja, azon belül is a Vecsésen található pecapláza horgász áruház biztosítja a pontos szállítás biztosítását. Online áruházunk biztos nagykereskedelmi háttérrel rendelkezik, az oldalon valóban rendelkezésre álló termékek jelennek meg. Kollégáink várják és megválaszolják kérdéseiteket (telefonon vagy emailben).
► REGISZTRÁCIÓ
A webáruházban történő vásárláskor rendszerünk a rendelés kiszolgálása érdekében minden esetben elmenti a vásárlók törvényi előírás alapján kötelezően rögzítendő adatait (lentebb részletezve). Webáruházunkban regisztrációt követően és regisztráció nélkül is lehetséges vásárolni. Amennyiben vásárlónk regisztrál, úgy regisztrációjával elfogadja a Felhasználói Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot. A regisztráció önkéntes, nem feltétele a vásárlásnak, azonban kedvezményeinket, melyek a vásárláshoz kötöttek csak regisztrációval rendelkező vásárlóink vehetik igénybe. Regisztrálni a regisztráció menüpontban lehet, de nem regisztrált vásárlási opció választása esetén rendszerünk felajánlja, hogy előkészítse profilunkat a megadott adatok alapján.
A vásárló dönt, hogy a vásárlás lezárásakor aktiválja-e adatait és rendszerünk elkészíti profilját. A profil elkészüléséhez aktiváló linket küldünk, melyben a linkre kattintva aktiválódik az új profil. Amennyiben nem kaptad meg az aktiválólinket, nézd meg a kéretlen levelek mappádban is (spam). Ha nem érkezett meg így sem, fordulj kollégáinkhoz bizalommal! A regisztrációt bármelyik további vásárlás lezárásakor meg lehet tenni később is.
Amennyiben nem vagy bejelentkezve és regisztráció nélkül vásárolsz, a rendelés lezárása elött bekérjük a következő adatokat: név; e-mail cím; számlázási cím (irányítószám, település, megye, közterület neve, házszám); szállítási cím adatok (ha nem azonos a számlázásival, mezők megegyeznek a számlázásinál kértekkel), áfás számla igénylésre vonatkozó adatok (cégnév, adóalany (kisadózó, pénzforgalmi áfa), adószám); telefonszám. ÁFÁ-s számla igénylés esetén az adatokat a kosár következő lépésében fogja rendszerünk elkérni.
* lásd részletesen a SZÁLLÍTÁS, DÍJSZABÁS menüpontban.
A regisztráció során a regisztrációs felületen megadott adatokat adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően kezeljük. Az adatkezelés alapja a rendelés kiszolgálásához és számlázáshoz törvényileg szükséges jogos érdek. Hírlevél feliratkozás bejelölése esetén pedig a rgisztráló önkéntes hozzájárulása. A rendelések kiszolgálása érdekében azokat adatfeldolgozó futárszolgálat partnereinknek átadjuk. Az adatkezelés az adatkezelési szabályzatunkban foglaltaknak megfelelően, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott, NAIH 57402/2012 számú nyilvántartási szám alapján, a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-ei 2016/679 Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) rendelet (alábbiakban: GDPR) 13. és 14. cikkeivel összhangban történik.
Kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat, ahol a fenti tételeink részletezve vannak, illetve ahol elolvashatod adatfeldolgozó partnereinket is.
A regisztráció nélküli vásárlás során olyan adatokat kérünk, amelyek a leadott rendelés teljesítéséhez feltétlenül szükségesek, (név, e-mail cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám). Ezeket az adatokat kérjük, helyesen kitölteni, a helytelen adatok lehetetlenné teszik a rendelés teljesítését!
Jelszó: a regisztrációkor szükséges jelszót megadni, illetve megismételni azt. Lehetőleg biztonságos jelszót adjunk meg, kerüljük az ékezetes betűket és speciális karaktereket. Alkalmazzunk kis- és nagybetűket, illetve számokat vegyesen. A regisztrációhoz szükséges elfogadni jelen felhasználói feltételeket és a biztonsági kódot („captcha”).
Jelszó visszaállítás: ha elfelejtettük jelszavunkat, akkor kérhetünk visszaállítást. Ehhez meg kell adnunk e-mail címünket, mellyel korábban regisztráltunk. A rendszer erre a címre küld egy levelet, melyben egy egyedi link található. Arra kattintva az lbfishing.hu oldalra érkezünk, ahol meg kell adni 2x egymás után az új jelszót, majd elmenteni. Ez után a bejelentkezés oldalra érkezünk, ahol már az új jelszóval be is tudunk lépni.
Nem sikerül bejelentkezni? Lehetséges okok:
Amennyiben egyik megoldás sem segít, keresd kollégáinkat bizalommal!
► VÁSÁRLÁS AZ LBFISHING.HU-N
► FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL ONLINE
Az oldalon lehetőség van fizetni bankkártyával is. Kártyás szolgáltatónk a Barion.
Fontos tudnivalók:
► ELÁLLÁSI JOG
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozásának értelmében a fogyasztó a megrendelt terméket, annak kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól, azaz visszaküldheti a megrendelt terméket, vagy személyesen leadhatja azt mintaboltunkban. (Korm. rendelet 24. §.)
Az elállási jog gyakorlásának menete
Elállási szándékát igazolhatóan 14 munkanapon belül kell megtennie, ezt megtörténhet e-mailben, telefonon, postai úton, vagy a Peca Pláza boltban személyesen. Ezekben az esetekben az e-mail dátuma, a telefonon történő jelzés esetén a telefonálás időpontja, illetve postai értesítésnél az ajánlott szelvény dátuma kerülnek rögzítésre. Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, az utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
A csomag beérkezésekor rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Energofish Kft. visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez a Vásárló kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
► SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
Az Energofish Kft. által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve egyes termékekre jótállást vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljeskörűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!
A szavatossági igény bejelentése
A Vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti, illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági igény érvényesítésekor a Vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a Forgalmazó nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a Vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.
A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a Vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben a Forgalmazó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a Vevő felé. A Forgalmazónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a Vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a Forgalmazó részére.
Kellékszavatosság (Ptk: 6:159 §)
„(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – a (2a) bekezdés szerinti kivétellel – a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(2a) Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni."
A jótállási igény bejelentése
Az Energofish Kft. adott termékeire a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A termékekhez kapott jótállási jegyet és a vásárlás blokkját (áfás számla esetén a számlát) őrizd meg és igény esetén mutasd be.
A jótállási jogok érvényesítésének menete
A jótállási igény bejelentéséhez kérünk, vedd fel a kapcsolatot a Peca Pláza ügyfélszolgálatával (Kapcsolat menüpont), ahol kollégáink segítenek a további ügymenet lebonyolításában.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.
A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet.). A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.
Jótállási igény esetén a Vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a Forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a Vevőnek okozott kényelmetlenséget, a Forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a Vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
Jótállási időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal, jótállási jeggyel veszünk át javításra. A termék leadása jótállás igénybevételéhez történhet személyesen üzlethelyiségünkben vagy postai úton eljuttatva a Peca Pláza címére (Kapcsolat menüpont), a fent feltűntetett dokumentumok mellékelése mellett.
A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk.
Fogyasztási cikk javítása, cseréje jótállás keretében
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5.§-ban meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a jótállás azonnali elvesztését vonja maga után. A jótállási elbírálást minden esetben Szakszervizünk végzi.
A jótállás időtartama:
a.) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b.) 250 000 forint eladási ár felett három év.
► EGYÉB
Az oldalon található linkeken keresztül elért más webhelyek
A www.lbfishing.hu internetes oldalon elhelyezett és onnan más webhelyekre mutató linken keresztül elért webhelyek tartalmáért az oldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.
Hírlevélre fel- és leiratkozás
A www.lbfishing.hu hírleveleire való feliratkozáskor kizárólag a termékeinkkel kapcsolatos híreinkről, új termékeinkről, akcióinkról fogsz e-mail értesítőt kapni, valamint azokról az eseményekről, kiállításokról, vásárokról, amelyek érdekesek lehetnek a számodra. A feliratkozásnál megadott adataidat (név, e-mail cím) bizalmasan kezeljük. Egyes feliratkozó űrlapjainknál további adatot is kérhetünk (pl.: telefonszám, kedvenc halfaj, kedvenc márka, kedvenc horgászmódszer, stb.), ezek közül minden esetben jelöljük, melyeket kérünk be kötelezően megadandó adatként (általában: * csillaggal jelölve), melyet az űrlapnál jelzünk. Hírlevél szolgáltatásunkról a későbbiekben bármikor leiratkozhatsz, a hírlevél alján lévő linken. Hiteles azonosítás után adataid módosítását, törlését kérheted az info@lbfishing.hu címen.
Feliratkozás történhet űrlapról, a weboldal lábjegyzetében lévő űrlapról vagy a regisztrációs folyamat során a „Feliratkozom a Lbfishing hírlevélre” jelölő bepipálásával. Ez utóbbi esetében a regisztrációkor megadott adatokkal (név, e-mail cím, telefonszám) kerülsz be hírlevél rendszerünkbe. Ekkor egy megerősítő levelet kapsz a regisztrációról, mely aktiváló linkjének megnyomásával jóváhagyod feliratkozásodat is. Ugyanebben a levélben kapsz egy leiratkozási linket is, mellyel bármikor leiratkozhatsz a hírlevélről. Mivel többféle akció keretében lehetséges feliratkozni, így előfordulhat, hogy más témakörben még kapsz tőlünk hírlevelet. Amennyiben semmilyen hírlevelet nem szeretnél többet kapni, kérünk, jelezd soron kívül kollégáink felé az info@lbfishing.hu e-mail címen, vagy a Kapcsolat menüpontban tudsz üzenetet küldeni.
► SZERZŐI JOGOK
Az internetes oldalon szereplő tartalom, illetve a letölthető dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak. Az internetes oldal tartalmának akár részben, akár egészben történő, a saját személyes használatot meghaladó, vagy attól eltérő célú bármilyen használata - így különösen annak másolása, kinyomtatása, tárolása, terjesztése, átruházása, módosítása, közzététele - kizárólag az Energofish Kft. előzetes írásbeli hozzájárulásával történhet.
► AKCIÓK, KAMPÁNYOK
A weboldalon és hírlevelekben folyamatosan tájékoztatunk aktuális kampányunkról, kedvezményeinkről. Kérünk, hogy figyeld azok érvényességi idejét, nehogy lemaradj róluk! Egyes kampányaink csak online elérhetők, az oldalon leadott rendelésekben biztosított a kedvezményes ár. Akcióink keretében előfordulhat, hogy az utolsó darabokat áruházunkban megvásárolják, annak ellenére, hogy igyekszünk minden rendelést időben összekészíteni. Hétvégi napokon áruházunkban nincs folyamatos rendelés kezelés, ezért lassabb kiszállítással kell számolni. Egyes nagyobb kampányok idején átmenetikeg lassulhat a kiszállítás ütemezése a túlterhelés végett, ezért szíves megértésedet kérjük.
Napi akció:
Elérhető a weboldalon, a fő menüből a Napi akció menüpontból. Amennyiben éppen nincs semmilyen akciónk itt, úgy kiírást olvashatsz erről az oldalon. A Napi akcióban kosárba tett termékeknél is figyeli rendszerünk, hogy a rendelésleadás pillanatában van-e belőle kiszolgálható készlet. Amennyiben nincs, a kosarat lemódosítja és tájékoztatunk erről még a kosárnál.
Black Friday kampány:
A Black Friday akciónk minden ősszel kerül megrendezésre, kihirdetése pontos dátummal mindig hírlevél formájában történik, melyre itt tudsz feliratkozni. Azért is érdemes, mivel a feliratkozóknak sok kedvezményt és kampány értesítőt már korábban megküldünk. Ez a kampány ugyanott jelenik meg, ahol a Napi akció, ilyenkor a menü neve és az oldal link változhat. A kampány csak online elérhető. A Black Friday alatt is ellenőrizzük az elérhető készleteket kosárba lépéskor és rendelésleadáskor.