Felhasználói feltételek

CÉGINFORMÁCIÓ, CÉGADATOK, ELÉRHETŐSÉG

Üzemeltető:

Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 1201 Budapest, Helsinki út. 74.

  • Telefonszám: (+36-1) 283-22-85
  • Fax szám: (+36-1) 421-01-81
  • Webáruház címe: www.lbfishing.hu
  • Email cím: pecaplaza@energofish.hu
  • Hatósági nyilvántartó szám: NAIH-57402/2012
  • Adószám: 10797534-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-364114, Budapest Megyei Bíróság, mint cégbíróság

Mintabolt, ügyfélszolgálat:

  • Mintabolt: Energofish Peca Pláza – Market Central Ferihegy
  • Cím: 2220 Vecsés, Fő út 246-247.
  • Tel.: (+36-29) 553-400
  • LBFISHING ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: info@lbfishing.hu

MAGUNKRÓL

Az Energofish Kft. Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét a mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás. Tagja az EFTTA (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek és állandó kiállítója az általuk rendezett EFTTEX-nek.

Lukácsi Béla Magyarországi ragadozóhalas horgászat egyik meghatározó egyénisége, írásain videóin, sok pergető horgász nevelkedett fel. Az egyedi igények kielégítése érdekében jött létre az www.lbfishing.hu oldal. A Webshop hátterét az Energofish kft adja, azon belül is a Vecsésen található pecapláza horgász áruház biztosítja a pontos szállítás biztosítását. Online áruházunk biztos nagykereskedelmi háttérrel rendelkezik, az oldalon valóban rendelkezésre álló termékek jelennek meg. Kollégáink várják és megválaszolják kérdéseiteket (telefonon vagy emailben).

REGISZTRÁCIÓ

A webáruházban történő vásárláskor rendszerünk a rendelés kiszolgálása érdekében minden esetben elmenti a vásárlók törvényi előírás alapján kötelezően rögzítendő adatait (lentebb részletezve). Webáruházunkban regisztrációt követően és regisztráció nélkül is lehetséges vásárolni. Amennyiben vásárlónk regisztrál, úgy regisztrációjával elfogadja a Felhasználói Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot. A regisztráció önkéntes, nem feltétele a vásárlásnak, azonban kedvezményeinket, melyek a vásárláshoz kötöttek csak regisztrációval rendelkező vásárlóink vehetik igénybe. Regisztrálni a regisztráció menüpontban lehet, de nem regisztrált vásárlási opció választása esetén rendszerünk felajánlja, hogy előkészítse profilunkat a megadott adatok alapján.

A vásárló dönt, hogy a vásárlás lezárásakor aktiválja-e adatait és rendszerünk elkészíti profilját. A profil elkészüléséhez aktiváló linket küldünk, melyben a linkre kattintva aktiválódik az új profil. Amennyiben nem kaptad meg az aktiválólinket, nézd meg a kéretlen levelek mappádban is (spam). Ha nem érkezett meg így sem, fordulj kollégáinkhoz bizalommal! A regisztrációt bármelyik további vásárlás lezárásakor meg lehet tenni később is.

Amennyiben nem vagy bejelentkezve és regisztráció nélkül vásárolsz, a rendelés lezárása elött bekérjük a következő adatokat: név; e-mail cím; számlázási cím (irányítószám, település, megye, közterület neve, házszám); szállítási cím adatok (ha nem azonos a számlázásival, mezők megegyeznek a számlázásinál kértekkel), áfás számla igénylésre vonatkozó adatok (cégnév, adóalany (kisadózó, pénzforgalmi áfa), adószám); telefonszám. ÁFÁ-s számla igénylés esetén az adatokat a kosár következő lépésében fogja rendszerünk elkérni.

  • Fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés, előreutalás (csak külföldre szállítás* esetén)
  • Szállítási módok: házhozszállítás (futárszolgálattal), külföldre szállítás*

* lásd részletesen a SZÁLLÍTÁS, DÍJSZABÁS menüpontban.

A regisztráció során a regisztrációs felületen megadott adatokat adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően kezeljük. Az adatkezelés alapja a rendelés kiszolgálásához és számlázáshoz törvényileg szükséges jogos érdek. Hírlevél feliratkozás bejelölése esetén pedig a rgisztráló önkéntes hozzájárulása. A rendelések kiszolgálása érdekében azokat adatfeldolgozó futárszolgálat partnereinknek átadjuk. Az adatkezelés az adatkezelési szabályzatunkban foglaltaknak megfelelően, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott, NAIH 57402/2012 számú nyilvántartási szám alapján, a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-ei 2016/679 Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) rendelet (alábbiakban: GDPR) 13. és 14. cikkeivel összhangban történik.

Kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat, ahol a fenti tételeink részletezve vannak, illetve ahol elolvashatod adatfeldolgozó partnereinket is.

A regisztráció nélküli vásárlás során olyan adatokat kérünk, amelyek a leadott rendelés teljesítéséhez feltétlenül szükségesek, (név, e-mail cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám). Ezeket az adatokat kérjük, helyesen kitölteni, a helytelen adatok lehetetlenné teszik a rendelés teljesítését!

Jelszó: a regisztrációkor szükséges jelszót megadni, illetve megismételni azt. Lehetőleg biztonságos jelszót adjunk meg, kerüljük az ékezetes betűket és speciális karaktereket. Alkalmazzunk kis- és nagybetűket, illetve számokat vegyesen. A regisztrációhoz szükséges elfogadni jelen felhasználói feltételeket és a biztonsági kódot („captcha”).

Jelszó visszaállítás: ha elfelejtettük jelszavunkat, akkor kérhetünk visszaállítást. Ehhez meg kell adnunk e-mail címünket, mellyel korábban regisztráltunk. A rendszer erre a címre küld egy levelet, melyben egy egyedi link található. Arra kattintva az lbfishing.hu oldalra érkezünk, ahol meg kell adni 2x egymás után az új jelszót, majd elmenteni. Ez után a bejelentkezés oldalra érkezünk, ahol már az új jelszóval be is tudunk lépni.

Nem sikerül bejelentkezni? Lehetséges okok:

  • a profilunk inaktív, mivel egy korábbi regisztrációkor nem kattintottunk az aktiváló linkre – érdeklődjünk kollégánknál
  • nem kaptam aktiváló linket – érdemes a levelezőnkben a kéretlen levelek (spam) mappát is ellenőrizni
  • még nem regisztráltunk – regisztráljunk, érdemes azzal az e-mail címmel regisztrálni, amivel korábban is vásároltunk, így a még érvényes pontokat is megkaphatjuk
  • nem ezzel a felhasználónévvel (e-mail cím) regisztráltunk korábban – próbáljuk meg másik e-mail címünkkel a bejelentkezést
  • a beírt e-mail címet nem jól adtuk meg – elképzelhető egy betű elgépelése, mely alapján a böngésző rossz belépést jegyzett meg, írjuk be újra helyesen
  • a beírt jelszót nem jól adtuk meg – kérjünk jelszó visszaállítást, amennyiben nem érkezik levél (spam mappába sem), akkor lehetséges, hogy nem ezzel az e-mail címmel regisztráltunk korábban

Amennyiben egyik megoldás sem segít, keresd kollégáinkat bizalommal!

VÁSÁRLÁS AZ LBFISHING.HU-N

  1. Az lbfishing.hu webáruház üzemeltetője az Energofish Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, mintaboltja a Peca Pláza – Market Central Ferihegy, továbbiakban eladó/üzemeltető. Felhasználó, illetve vevő az a cselekvőképes magánszemély, aki az lbfishing.hu oldalon regisztrál vagy rendelést ad le Továbbiakban: vevő/felhasználó. Csak és kizárólag a helyes adatokat megadó felhasználók, vevők rendeléseit van módunkban kiszolgálni.
  2. A Felhasználó a regisztrációval, illetve a rendelés leadásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a Felhasználói feltételeket, és elfogadja az oldalon érvényes Adatvédelmi tájékoztatót. A Vevő az lbfishing.hu-ra való regisztrációkor és a rendelés leadásakor köteles a hozzá köthető, valós adatokat megadni. Az Eladó, amennyiben tudomására jut, hogy a Vevő által megadott adatok nem valósak, olyan adatokat tartalmaznak, vagy nem tartalmaznak, melyek a rendelés megállapodás szerinti teljesítését nem teszik lehetővé, jogosult a Vevőnek a webshophoz való hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni. Amennyiben a Vevővel való kapcsolatteremtés sikertelensége a Vevőnek róható fel, - sikertelen telefonhívás, e-mail -, a rendelés teljesítésének elmaradása nem az Eladó felelőssége.
  3. Az lbfishing.hu-n keresztül leadott rendeléssel a Vevő és az Eladó között online szerződés jön létre, az Ekrtv.1 5. § (4) bekezdésének megfelelően.
  4. Az Eladó fenntartja jogát ahhoz, hogy a jelen szabályzatot egyoldalúan módosítsa. A módosításról köteles a Vevőt tájékoztatni. A tájékoztatás meg kell, hogy jelenjen az lbfishing.hu oldalon, a Vevőhöz pedig a megadott e-mail címre küldött értesítésként kell eljuttatni a módosítást. A módosítást követő webshop-használat a Felhasználói feltételek módosításának elfogadását jelenti.
  5. Az oldalon történő vásárláskor és regisztrációkor is mindenképp szükséges egy e-mail cím megadása. Ezzel azonosítja rendszerünk a vásárlót, illetve kommunikálunk a vásárlással kapcsolatban. A Vevő bármikor dönthet róla, hogy a vásárláshoz tárolt adatai alapján a Vevő beleegyezésével rendszerünk vevői profilt hozzon számára létre. Ehhez az Üzemeltető regisztrációs linket küld, mellyel aktiválható a profil.
    Amennyiben a Vevő regisztrál az oldalra, a Vevő által megadott e-mail cím, mint egyedi azonosító szükséges, erre az Üzemeltető egy regisztrációs linket küld, amelyről megtörténik a regisztráció lezárása. Az lbifishing.hu használata során az e-mail cím azonosítja a felhasználót.
  6. Az lbfishing.hu oldalon a termékek főtegóriákba sorolásával és szűrők alkalmazásával könnyítjük meg az eligazodást több ezer termékünk között. A termék képére, nevére kattintva bejutunk a termék adatlapjára, ahol részletes termékinformációk, termékleírások, további képek találhatóak a termékről. A termékek ára a termék cikkszámához rendelt ÁFÁ-s, azaz bruttó ár. A termék vásárlásakor ez jelenik meg a kosárban. A termék ára nem tartalmaz szállítási és csomagolási díjat. Ezek a költségek a megrendelés véglegesítésekor kerülnek megállapításra. Akciós termékek esetén az akciós ár egyértelműen kerül megjelenítésre. A kosárba akciós árral kerül a termék, ha van akciós ára. A vevő által megrendelt termék árát egyoldalúan nem változtathatja meg az Üzemeltető, csak a Vevővel egyeztetve van lehetőség ármódosításra. A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni.
  7. Amennyiben a keresett terméket nem találod, vedd igénybe termékkeresőnket! A beírt keresőszó alapján találati listát kapsz azon termékekről, melyek nevében, vagy termékleírásában az szerepel. A találati lista elején a legnagyobb egyezést elérő eredmények szerepelnek.
  8. A kiválasztott termékeket tedd a kosarába, melynek tartalma megváltoztatható: a törlés gomb segítségével törölheted a terméket, a darabszám átírásával módosíthatod a megrendelt mennyiséget. Minimális rendelési kosár érték nincs. Egy termékből viszont előfordulhat, hogy van minimum kosárba rakható mennyiség, a kiszereléséből fakadóan. Ilyen esetben az oldalon a teljes ár is feltűntetésre kerül, illetve a kosárba rakható mennyiség is be van írva előre a mennyiség mezőbe. Itt csak a minimum mennyiség többszörösével növelhető a kért mennyiség (kosárnál is).
  9. Termékek feltöltése kosárba: ezzel a funkcióval egy szövegdobozba illetve a cikkszámokat és mennyiségeket tudsz gyorsan kosárhoz adni termékeket. Ez akkor hasznos, ha van előre összeírt cikkszám listánk. A megfelelő formátumot a szövegdoboz feletti súgó szövegben találod. A rendszerünk figyelembe veszi a kiszolgálható mennyiségeket és erről üzenetet is ad, ha nincs elegendő a kiszolgáláshoz. A funkció csak regisztrált horgászoknak érhető el.
  10. A kívánt termékek kosárba helyezése után kiválaszthatod a szállítás és fizetés módját. Jelenleg online bankkártyás fizetési móddal (erről részletesebben az Fizetés bankkártyával online részen olvashatsz) vagy utánvéttel, a csomag átvételekor lehet fizetni a futárnak, illetve külföldre szállítás esetén csak előreutalással.
  11. Az lbfishing.hu oldalon történő megrendelés lezárásával, a Vevő kötelező érvényű ajánlatot tesz a termék(ek) megvételére az Eladó felé. A megrendelés fogadásáról a Vevő automatikus e-mailt kap, amiben a megtekintheti a rendelt tételeinek listáját. A rendelés összeállításáról és annak számlázásáról (futárszolgálatnak történő átadásáról), illetve várható átvételi időpontjáról az Eladó e-mail formájában értesíti a Vevőt. Amennyiben a rendelés tételei nem teljesíthetők maradéktalanul, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot. Ilyen esetben a rendelés lemondható. Ha az Üzemeltető technikai hibája miatt az Eladó rendszere nem tud kapcsolatot létesíteni, telefonon értesítjük a Vevőt. (Az oldalon keresztül történő vásárlás a Ptk. 211. §-a alapján, a kereskedőnek tett kötelező érvényű ajánlatnak minősül, a Vevő a vételi ajánlatához kötve van. A Vevő az Eladó szerződésszerű teljesítése esetén köteles a terméket a feltüntetett vételáron megvenni és átvenni. Amennyiben a Vevő a terméket nem veszi át, az Eladó jogosult a Vevő felhasználói hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni.)
  12. A rendelés teljesítéséről újabb e-mailt küldünk, amiben szerepelnek a végleges számlaadatok és egyben tájékoztatjuk arról, hogy csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak és az azt követő munkanapon megkísérli a csomag kézbesítését. A futárszolgálatok általában 8-17 óra közötti időszakban végzik a kiszállítást, ezért olyan címet adj meg, amelyen a csomagot át tudod venni.
  13. Rendelés lemondása: Tévesen leadott, még nem kiküldött rendelés visszamondása következmények nélkül megtehető: telefonon a 06-29-553-400-as telefonszámon. Hétfő-Szombat: 10:00-20:00 / Vasárnap: 10:00-18:00 között.

FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL ONLINE

Az oldalon lehetőség van fizetni bankkártyával is. Kártyás szolgáltatónk a Barion.

Fontos tudnivalók:

  • A kosár lezárása előtt válasszuk ki a "Bankkártya, online" fizetési módot.
    Fizetési mód
  • A kosár lezárása után egy felugró ablakban meg kell adnunk bankkártya adatainkat (bankkártya szám, lejárati idő, biztonsági kód, kártyán lévő név). A biztonsági kód a kártya hátulján lévő háromjegyű szám. Ügyeljünk arra, hogy bankkártya adatinkat úgy írjuk be, hogy azokat más ne láthassa, különösen nyilvános helyeken.
    Fizetés popup
  • A felugró ablakon a "Fizetés" gombra kattintva lehet kezdeményezni a fizetést.
  • Sikeres tranzakció esetén az ablak bezárul. A tranzakcióról a Barion értesít külön e-mailben.
  • Ha ellapoztunk az oldalról, sikertelen volt a tranzakció (pl. elutasításra került a kártya) vagy kifejezetten elutadítottuk a fizetést, akkor nem ismételhető meg az online fizetés, ilyen esetben a rendelés utánvétesen érkezik be hozzánk és úgy is kerül számlázásra (problémás esetben telefonáljunk kollégáinknak).
  • Amennyiben valamely rendelt tételt mégsem tudunk szállítani, a vásárló minden esetben csak a ténylegesen számlázott végösszeget fizeti. A ki nem szolgált termékek összegére a Barion rendszeréből visszatérítést indítunk a vásárlónak, melynek átfutási ideje bankonként eltérő lehet, ezzel számolni szükséges. Egyes bankok a rendelés befizetett összegét zárolásként jelzik az ügyfeleiknek, és a visszatérítés után, az azzal csökkentett összeget könyvelik le. Más bankok azonnali befizetésként kezelik, majd a visszatérítéskor egy külön tranzakcióban jelenik meg a kifizetés. A banktechnikai működés a Bariontól és a Pecaplázától független ugyan, de a vásárlót garantáltan csak a ténylegesen szállított és számlázott összeg fogja terhelni.
  • Egyes bankok megkövetelik az online fizetés jóváhagyását. Ilyen esetben a Fizetésre kattintva egy üzenetet kapunk, ahol bankunk vár, hogy jóváhagyjuk a tranzakciót (pl. banki alkalmazásban, online bankfiókunkban). Ilyenkor ne zárjuk be ezt az ablakot! A jóváhagyást végezzük el, majd ide visszatérve látni fogjuk, hogy elfogadta a rendszer a fizetést.
  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

ELÁLLÁSI JOG

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozásának értelmében a fogyasztó a megrendelt terméket, annak kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól, azaz visszaküldheti a megrendelt terméket, vagy személyesen leadhatja azt mintaboltunkban. (Korm. rendelet 24. §.)

Az elállási jog gyakorlásának menete

Elállási szándékát igazolhatóan 14 munkanapon belül kell megtennie, ezt megtörténhet e-mailben, telefonon, postai úton, vagy a Peca Pláza boltban személyesen. Ezekben az esetekben az e-mail dátuma, a telefonon történő jelzés esetén a telefonálás időpontja, illetve postai értesítésnél az ajánlott szelvény dátuma kerülnek rögzítésre. Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy az árut maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, az utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.

A csomag beérkezésekor rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vevőt terheli!

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Energofish Kft. visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez a Vásárló kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

► SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Az Energofish Kft. által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve egyes termékekre jótállást vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljeskörűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!

A szavatossági igény bejelentése

A Vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti, illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági igény érvényesítésekor a Vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a Forgalmazó nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a Vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.

A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a Vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben a Forgalmazó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a Vevő felé. A Forgalmazónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a Vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a Forgalmazó részére.

Kellékszavatosság (Ptk: 6:159 §)

„(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – a (2a) bekezdés szerinti kivétellel – a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(2a) Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni."

A jótállási igény bejelentése

Az Energofish Kft. adott termékeire a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A termékekhez kapott jótállási jegyet és a vásárlás blokkját (áfás számla esetén a számlát) őrizd meg és igény esetén mutasd be.

A jótállási jogok érvényesítésének menete

A jótállási igény bejelentéséhez kérünk, vedd fel a kapcsolatot a Peca Pláza ügyfélszolgálatával (Kapcsolat menüpont), ahol kollégáink segítenek a további ügymenet lebonyolításában.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet.). A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.

Jótállási igény esetén a Vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a Forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a Vevőnek okozott kényelmetlenséget, a Forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a Vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
Jótállási időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal, jótállási jeggyel veszünk át javításra. A termék leadása jótállás igénybevételéhez történhet személyesen üzlethelyiségünkben vagy postai úton eljuttatva a Peca Pláza címére (Kapcsolat menüpont), a fent feltűntetett dokumentumok mellékelése mellett.
A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk.

Fogyasztási cikk javítása, cseréje jótállás keretében

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5.§-ban meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a jótállás azonnali elvesztését vonja maga után. A jótállási elbírálást minden esetben Szakszervizünk végzi.

A jótállás időtartama:

a.) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b.) 250 000 forint eladási ár felett három év.

► EGYÉB

Az oldalon található linkeken keresztül elért más webhelyek

A www.lbfishing.hu internetes oldalon elhelyezett és onnan más webhelyekre mutató linken keresztül elért webhelyek tartalmáért az oldal üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal.

Hírlevélre fel- és leiratkozás

A www.lbfishing.hu hírleveleire való feliratkozáskor kizárólag a termékeinkkel kapcsolatos híreinkről, új termékeinkről, akcióinkról fogsz e-mail értesítőt kapni, valamint azokról az eseményekről, kiállításokról, vásárokról, amelyek érdekesek lehetnek a számodra. A feliratkozásnál megadott adataidat (név, e-mail cím) bizalmasan kezeljük. Egyes feliratkozó űrlapjainknál további adatot is kérhetünk (pl.: telefonszám, kedvenc halfaj, kedvenc márka, kedvenc horgászmódszer, stb.), ezek közül minden esetben jelöljük, melyeket kérünk be kötelezően megadandó adatként (általában: * csillaggal jelölve), melyet az űrlapnál jelzünk. Hírlevél szolgáltatásunkról a későbbiekben bármikor leiratkozhatsz, a hírlevél alján lévő linken. Hiteles azonosítás után adataid módosítását, törlését kérheted az info@lbfishing.hu címen.

Feliratkozás történhet űrlapról, a weboldal lábjegyzetében lévő űrlapról vagy a regisztrációs folyamat során a „Feliratkozom a Lbfishing hírlevélre” jelölő bepipálásával. Ez utóbbi esetében a regisztrációkor megadott adatokkal (név, e-mail cím, telefonszám) kerülsz be hírlevél rendszerünkbe. Ekkor egy megerősítő levelet kapsz a regisztrációról, mely aktiváló linkjének megnyomásával jóváhagyod feliratkozásodat is. Ugyanebben a levélben kapsz egy leiratkozási linket is, mellyel bármikor leiratkozhatsz a hírlevélről. Mivel többféle akció keretében lehetséges feliratkozni, így előfordulhat, hogy más témakörben még kapsz tőlünk hírlevelet. Amennyiben semmilyen hírlevelet nem szeretnél többet kapni, kérünk, jelezd soron kívül kollégáink felé az info@lbfishing.hu e-mail címen, vagy a Kapcsolat menüpontban tudsz üzenetet küldeni.

► SZERZŐI JOGOK

Az internetes oldalon szereplő tartalom, illetve a letölthető dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak. Az internetes oldal tartalmának akár részben, akár egészben történő, a saját személyes használatot meghaladó, vagy attól eltérő célú bármilyen használata - így különösen annak másolása, kinyomtatása, tárolása, terjesztése, átruházása, módosítása, közzététele - kizárólag az Energofish Kft. előzetes írásbeli hozzájárulásával történhet.

► AKCIÓK, KAMPÁNYOK

A weboldalon és hírlevelekben folyamatosan tájékoztatunk aktuális kampányunkról, kedvezményeinkről. Kérünk, hogy figyeld azok érvényességi idejét, nehogy lemaradj róluk! Egyes kampányaink csak online elérhetők, az oldalon leadott rendelésekben biztosított a kedvezményes ár. Akcióink keretében előfordulhat, hogy az utolsó darabokat áruházunkban megvásárolják, annak ellenére, hogy igyekszünk minden rendelést időben összekészíteni. Hétvégi napokon áruházunkban nincs folyamatos rendelés kezelés, ezért lassabb kiszállítással kell számolni. Egyes nagyobb kampányok idején átmenetikeg lassulhat a kiszállítás ütemezése a túlterhelés végett, ezért szíves megértésedet kérjük.

Napi akció:

Elérhető a weboldalon, a fő menüből a Napi akció menüpontból. Amennyiben éppen nincs semmilyen akciónk itt, úgy kiírást olvashatsz erről az oldalon. A Napi akcióban kosárba tett termékeknél is figyeli rendszerünk, hogy a rendelésleadás pillanatában van-e belőle kiszolgálható készlet. Amennyiben nincs, a kosarat lemódosítja és tájékoztatunk erről még a kosárnál.

Black Friday kampány:

A Black Friday akciónk minden ősszel kerül megrendezésre, kihirdetése pontos dátummal mindig hírlevél formájában történik, melyre itt tudsz feliratkozni. Azért is érdemes, mivel a feliratkozóknak sok kedvezményt és kampány értesítőt már korábban megküldünk. Ez a kampány ugyanott jelenik meg, ahol a Napi akció, ilyenkor a menü neve és az oldal link változhat. A kampány csak online elérhető. A Black Friday alatt is ellenőrizzük az elérhető készleteket kosárba lépéskor és rendelésleadáskor.