WIZARD LEGEND SPIN BLADE - LIMITED EDITION

Wizard Spin Blade LEGEND - LIMITED Edition - A Legenda újra kapható! Pergető szortimentünk a Wizard márka alatt most újjáéled, melynek egy LEGENDÁS tagját is újra elhoztuk. Újra elérhető Limitált darabszámban a parafás legrégebbi SpinBlade változat. Csapjatok le rá mihamarabb!

Kategóriájában mára az egyik legkeresettebb pergető botok közé tartozik hazánkban. Méltán szolgált rá nevére, hiszen kézbe fogva rögtön az acélos keménység jut az ember eszébe. Emellett szokatlanul vékony felépítése szintén a pengére emlékeztet.

A vékony bothoz képest a kéttalpú és háromlábú, erősített két alsó gyűrű szinte túlméretezettnek tűnik, de miután néhányszor megsuhintottuk, kiderül, hogy az egyensúly tökéletes.

Szép formájú parafa nyéllel és modern kialakítású, szinte a nyéllel egybeolvadó orsótartóval készül.

A SIC LowRider gyűrűk, melyek a két alsó kivételével egytalpúak, alap tartozékai a botnak. A speciálisan kiképzett gyűrűsornak köszönhetően a zsinór szinte átfolyik a gyűrűsoron, minden korábbinál hosszabb dobásokat eredményezve.

A B kategóriás botoknál mind a fárasztás, mind a dobás során a bot felső harmada hajlik. Népszerű karakter, mivel horgászat teljes spektrumában, a dobástól a szákolásig, megbízhatóan dolgozik.
Az IM12-es technológia jelentős előrelépés volt a pergető botok gyártásában. A már-már légies megjelenésű botok paraméterei, így annak keménysége és spiccének érzékenysége is, a felhasznált karbonszál anyagának és irányának változtatásával a horgászat során felmerülő igényekhez igazítható. Az eredmény olyan bot, mellyel a műcsali minden rezdülése és a legapróbb koppintások is tökéletesen érezhetők, miközben fárasztás közben a legvadabban védekező halakkal szemben is eredményesen veszi fel a küzdelmet.
Természetesen a népszerű parafa nyél is jelentős változáson ment keresztül az idők során. Erre a botra tökéletes ívre esztergált portugál parafa nyél került, mely ergonómikus kialakításának köszönhetően kényelmes használatot biztosít és extravagáns, kecses megjelenést kölcsönöz a botnak.
A csavaros orsótartó sallangmentes, egyszerű működésénél fogva az egyik legkedveltebb orsótartó típus. Külleme természetesen folyamatosan változik. Erre a botra elegáns, kecses vonalvezetésű változata került.
A szilícium-karbidból gyártott úgynevezett SIC gyűrűk kis súlyuknál és kopásálló felületüknél fogva a leggyakrabban használt gyűrűtípusok közé tartoznak. Kiváló fizikai tulajdonságainak köszönhetően akár fonott zsinórral is bátran használható, mivel a fonott zsinórra jellemző nagymértékű koptató hatásnak is ellenáll.
Cikkszám Kép Ár Rendelt db. Kosár Hossz Tagok száma Dobósúly Szállítási méret Súly
13133-240 BOT ET SPIN BLADE 10-30G 2,40M LIMITED EDITION 22 990 Ft

23 990 Ft-tól
11 800 Ft-tól

Részletek

WESTIN W3 ULTRASTICK PERGETŐ BOT (2.GEN)

36 290 Ft-tól

19 990 Ft

Cserkelő pergetés csónakból a Ráckevei Duna-ágban
Megjelent: 2013. január 11. | Forrás: Székely Zoltán

cserkeles Megmondom õszintén az idei rablóhalazás nagy csalódást okozott. Nyáron se jöttek be a harcsázásaim, süllõt egyet se fogtam, de az õsz sem hozott igazi sikereket. A Nagy-Dunán a legideálisabb kövezéseket végig pergetve egy, azaz 1 kapásig sem jutottam. Mivel mások is, igazi helyi mágusok is így jártak, valószínû ...

Harcsák ismét
Megjelent: 2012. június 06. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár

Néhány nappal az első harcsatúrámat követően ismét a helyszínen voltam, újra a bajszosokra fentem a horgaimat. A felszerelésem ugyanaz volt, mint korábban, valamint a taktikán sem változtattam, felszíni és fenekező módszerek. Az időjósok is hasonlóan borús időt jósoltak, tehát semmi nem változott, azaz még is,… időközben az esős ...

A Pó folyó visszavár – második rész
Megjelent: 2012. június 01. | Forrás: Nagy Levente

Elérkeztünk horgásztúránk második hetéhez… hátunk mögött hét fárasztó éjszaka. Mérlegre tettük a dolgokat, de sajnos a több rontott kapás mellett, csupán egyetlen hal szólt a javunkra. Szerencsére ez nem szegte kedvünket, pozitívan álltunk a dolgok mellé és csak előre tekintettünk, hisz tudtuk, hogy bármely ...

Süllők és csukák között
Megjelent: 2012. május 30. | Forrás: Halmos Mihály

Az új, ismeretlen vizeken való horgászat lehetősége mindig különös érzésekkel tudja inspirálni az embert. A kalandvágy, a felfedezés iránti szenvedély egészen meg tudja szédíteni a gondolatainkat, végtelen fantáziánknak köszönhetően szinte azonnal magunk előtt látjuk a halakkal teli álmaink folyóját, vagy tavát. Pár ...

A Pó folyó visszavár – első rész
Megjelent: 2012. május 25. | Forrás: Nagy Levente

Négy évvel ezelőtt az interneten találtam rá Kis József nevére, aki szállás- és horgászati lehetőséget hirdetett a Pó folyón és annak deltájában. Ajánlata nagyon felkeltette akkor érdeklődésemet, olyannyira, hogy 2009 nyarán barátaimmal és párommal, egy kirándulással egybekötött horgásztúrára ...

Áprilisról-májusra
Megjelent: 2012. május 16. | Forrás: Bodnár Zoltán

Megérkezett az ír tavasz, de az időjárás ismét nem a megszokott hőmérsékletet hozta. Az elmúlt tíz év leghidegebb tavasza van mögöttünk. Szerencsére kaptunk egy hét napsütést március második felében, amikor a csukák gyorsan le is ívtak. Mintha érezték volna, hogy nem várhatnak. A tavaszi időszakban a csukák általában ...

Fehérvárcsurgói süllők nyomában
Megjelent: 2012. március 28. | Forrás: Halmos Mihály

Ha sietős az ember dolga, szinte minden apróság bosszantani tudja, ami csak az útjába kerül és késlelteti. Az aranyat érő másodperceket úgy szeretnénk megspórolni ilyenkor, mintha legalábbis az életünk múlna rajta. Én is pontosan így voltam ezzel, amikor azon a decemberi hétvégén szokatlanul tiszta, napos idő csábította az embert a szabadba, ...

Harcsák és süllők a ködben
Megjelent: 2012. március 21. | Forrás: Halmos Mihály

A tavalyi év horgászatára és eredményeire az esztendő utolsó napjaiban elejtett ragadozók tették fel azt a bizonyos koronát. Nap, mint nap azon tűnődtünk, hogy vajon kijuthatunk-e a vízre a jegesedés előtt, vagy a még bennünk munkálkodó zsákmányszerzési és bizonyítási vágy maximális kiélése előtt le kell húzni ...

Gumicsukák, avagy csukás gumik
Megjelent: 2012. január 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár

Itt az ősz, és elérkezett az őszi csukázások ideje. Mindig szívesen bóklászok az őszi tájban a kacsacsőrű ragadozók után. A táj szépsége ad egy pluszt a csukahorgászat varázslatához, így a kettő együtt feledhetetlen napokat eredményez, melyeket az ember szívesen jegyez be a horgásznaplóba. A párás hajnalok, a sárguló ...

Salmo Thrill kicsit másképp
Megjelent: 2012. január 11. | Forrás: EnergoTeam

Megjelenése óta az egyik legjobb balinos műcsali a Salmo Thrill, s ha méltatni kell, mindig eszembe fog jutni, hogy a kazahsztáni csónakos pergető világbajnokságon egy nagyon értékes bronzot hozott a válogatottunknak. Az ET Blade Spin nyele nagyon stabil és kellemes fogást biztosít A műcsali alapkoncepciója sok más balinra szánt wobbleréhez hasonlatos: legyen ...

Süllőszagú őszi délutánok
Megjelent: 2012. január 04. | Forrás: Halmos Mihály

Az október végi, nagy lehűlést hozó északi szelek hatására végérvényesen búcsút mondhattunk a hosszan tartó kellemes, enyhe időnek. A vénasszonyok nyarában, lenge öltözékben véghezvitt pergető portyák hirtelen váltak emlékké csupán, egyik napról a másikra szedte az ember magára a meleget adó, vastagabb ...

A remény hal meg utoljára
Megjelent: 2011. december 19. | Forrás: Halmos Mihály

A pergető horgászat is – sok más horgászmódszerhez hasonlóan – tele van útvesztőkkel, titkokkal, megoldásra és beigazolódásra váró teóriákkal. Sokszor egy egész átdobált napot kapás nélkül úszunk meg, s nem nyugodván este is holtfáradtan fekve ágyunkon morfondírozunk a kudarc lehetséges okán. Igen, ...

Pergetés a szeptemberi nyárban
Megjelent: 2011. november 16. | Forrás: Pintér Péter

Régóta vágytam egy igazán jó pergető orsóra. Az idén jött el az idő. A kiválasztott hosszas vívódás után, a Ryobi Arctica CF lett 3000-es méretben. Elhatároztam, hogy ezt az orsót alapos nyúzópróbának teszem ki, tesztelem kicsit a gyakorlatban. A szemre is tetszetős orsó dobját ET Power Braid Teflon fonott zsinórral töltöttem ...

Perch Blade avató sügerek
Megjelent: 2011. augusztus 17. | Forrás: Pintér Péter

Az egyik, ha nem legszebb halunk a sügér. Szinte minden hazai vizünkben megtalálható, de kevés helyen van jelentős állománya. A horgászok szemében a mai napig nincs becsülete. Ott ahol sok van belőlük, sem nagyon horgásznak rá. Nekem személyes kedvencem a vizeink kis csíkos lovagja. Képes vadul zabálni, de sokszor szinte eltűnik a vízből. A legnagyobb élmény ...

Áprilisi csukák
Megjelent: 2011. április 29. | Forrás: Pintér Péter

Végre megérkezett az április és véget ért csukatilalom. Már nagyon vártam, hogy ismét pergethessek a kedvenc kis patakom csukáira. Szerencsére a tilalom végére megjött a jó idő is, így kellemes napsütésben indulhattam, ezen a vasárnap délutánon. Egy bot, egy merítő, és a pergető táskám volt az összes felszerelés, ...

Beszéljünk a balinokról
Megjelent: 2011. január 03. | Forrás: Nagy Levente

Hogy jut eszembe éppen most a balinokról irni, mikor kint térdig ér a hó és a vizeket, ha nem is járható vastagságú, de fehér jégszőnyeg borítja? Ilyenkor a lékhorgászatról kellene szóljanak soraim... Ez így igaz, de azt inkább hagyjuk máskorra, hadd melegedjek meg egy kicsit, hisz éppen most érkeztem haza. Gyönyörű ...

Az Energofish csapata az Ebro-n
Megjelent: 2010. december 21. | Forrás: Lukácsi Béla

Bizonyára már mindenki halott az Ebro folyóról, annak harcsáiról, talán az ott élő pontyokról is. Na de a süllőkről már kevesen halhattak, pedig szép számban él a süllő is az Ebróban. Ennek a hihetetlen halbőségnek jártunk utána, és persze annak milyen módszerekkel lehetünk eredményesek egy távoli vízen. Különleges ...

Az utolsó nap
Megjelent: 2010. december 13. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár

Sosem hagytam még el úgy a Deltát, hogy ne kerestem volna fel az őnöket. Ezúttal sem lehetett másképp, az utolsó napomat rájuk szenteltem. Néha süllőzés közben be-beugrott egy- két jobb darab az esték folyamán, de nem elégedtem meg a véletlenül fogott balinokkal, célzottan rájuk akartam horgászni. Az Ó-Dunán csak kis balinokkal ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: 2010. november 15. | Forrás: Bognár Zoltán

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé tételének érdekében. Persze, azért volt hogy vontattunk, de inkább pergettünk ebben a hónapban. Októberi vontatva fogott ...

Slider, csukák, sügerek
Megjelent: 2010. július 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár

Már számtalanszor bizonyította rátermettségét a Slider, és úgy érzem, hogy még hosszú időn keresztül tündökölni fog. Van benne valami, aminek a ragadozóhalak nem tudnak ellenállni. Formája, mozgása, színválasztéka, mind-mind olyan jellemzők, amiért mi, pergetőhorgászok szeretjük, és még sokáig szeretni is ...

Ír napok - második rész
Megjelent: 2010. július 14. | Forrás: Murányi Antal

Ír napok – második rész Míg az írországi beszámolóm első részében a pergetés körülményeiről és eszközeiről számoltam be, a második részben főleg egy általam korábban nem művelt módszerre, a trollingozásra térnék ki. Ez a műfaj amennyire ismeretlen idehaza, éppen olyan gyakran művelt Írországban. Amikor ...

Tíz nap a Pó-deltában - harmadik rész
Megjelent: 2010. július 05. | Forrás: Nagy Levente

Elérkezve túránk utolsó 3 napjához, hátunk mögött hagytuk a csatornákat, és olyan dologgal próbálkoztunk, mely még teljesen új volt számunkra. Mindannyian már több éve pergetünk, de a harcsapergetéssel még egyikünk sem próbálkozott. Idáig elsősorban a csukák, a domolykók, a balinok és a hegyi vizekben élő ...